15/8

Förra veckan hade jag alla tre pojkarna hemma men denna vecka är H på camp igen, denna gång är det ett camp där de lär sig att segla, paddla kajak, paddleboarding och så har de en hel del tid till lek i vattnet. Nästa vecka är både H och W på camp så då lär det bli lugnt. Barnens mormor och morfar kommer också och hälsar på nästa torsdag. Mycket som händer nästa vecka då jag och Rochelle också ska gå och kolla på Seattle Storms som spelar i Women's NBA, förra året blev de amerikanska mästare!

Har ju bara 3,5 vecka kvar som au pair så den mesta tiden går åt till att planera resandet nästa månad, har nu i alla fall boende ordnat i alla städerna. Har bokat biljett till Alcatraz i San Francisco och så har jag beställt gratis resebroschyrer som jag har börjat bläddra igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0