3/10

Tydligen är folk inne och läser bloggen även om jag inte har uppdaterat på en månad. På onsdag flyger jag till Köpenhamn så just nu är jag väldigt upptagen och därför har jag inte tid att uppdatera bloggen. De senaste veckorna har jag varit i San Francisco, San Diego, New Orleans, Houston och Nashville. Sedan fredag kväll är jag tillbaka i Seattle. I lördags var jag med familjen på ciderparty på dagen och sedan var jag och kollade på H's fotbollsmatch. Kvällen spenderade jag i west seattle tillsammans med tjejerna. Igår var jag och Rochelle och kollade på Seahawks och efter det hämtade min vmamma upp mig för att åka till Bellevue och ha avskedsmiddag tillsammans med min vpappas föräldrar och syster.
Idag har jag vart i downtown, stängt mitt bankkonto och umgåtts med barnen. Imorgon är min sista heldag så jag ska bland annat hinna med att gå till The Nordic Heritage Museum. På kvällen ska vi fira min vmammas födelsedag som är på lördag men eftersom att jag inte är här så firar hon imorgon.

Får se om det blir någon mer uppdatering eller om det här är det sista inlägget.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att vi är inne och läser :) men det borde väl åtminstone bli uppdatering med bilder från dina resor också :) ses på torsdag/fredag kram

2011-10-04 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0