5/9



Som vanligt när jag packar får jag hjälp av en katt, spelar tydligen ingen roll om man är i Sveriger eller USA.

Igår var det labor day så båda mina värdföräldrar var lediga vilket betyder att jag var ledig men det slutade med att jag spenderade i princip hela dagen med familjen. Först åkte jag, W och H och kollade på cars 2 på bio och sen körde vi till west seattle för att möta upp C och mina vföräldrar för att bada i Colman Pool som är en saltvattenspool. Efter det var tanken att vi skulle äta glass med det var stängt så vi gick och köpte cupcakes istället innan vi körde hemåt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Eve kommer ju sakna dig såklart....

2011-09-07 @ 09:09:27
Postat av: tessan

hittade dom häromdagen och de har bara legat och skräpat så tände dom ;)

2011-09-18 @ 11:22:02
URL: http://tessansrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0